Spring naar inhoud

Facilitair

Het werkgebied facilitair valt onder maatschappelijke participatie. Binnen dit werkgebied kunnen vrijwilligers zich ontwikkelen op facilitair gebied.

Werken bij de Receptie/het secretariaat

Op Het Bruisnest begroet je de bezoekers, bepaalt de aard en het doel van het bezoek om hen dan door te sturen naar de juiste personen of bestemmingen. Je beantwoordt de telefoon, screent,verbindt door en neemt berichten aan. Je handelt informatieverzoeken af, bijvoorbeeld door eenvoudige informatie of een brochure te geven over de vestiging, en legt gegevens vast over het informatieverzoek. Ook neem je de inkomende mail door, etcetera.

Ook behoort de Reach out bij de receptie. Dit betekent dat zij zorgen voor de interne samenhang van vrijwilligers. Hiermee wordt bedoeld dat de medewerker ervoor zorgen dat vrijwilligers bij Het Bruisnest betrokken worden. Denk bijvoorbeeld dat wij tijdens een ziekteperiode graag contact willen houden met de vrijwilliger, contact houden met de mensen die buiten Het Bruisnest werken en een kaartje sturen bij een verjaardag.

Het coördinatieteam van Het Bruisnest vindt het belangrijk dat vrijwilligers het gevoel hebben dat zij welkom zijn en gelijkwaardig zijn aan andere vrijwilligers.

Administratiewerk

Naast receptiewerk is er ook veel administratiewerk te doen. Ook hierin kun jij je ontwikkelen. Denk aan bezighouden met financiële zaken, werk- en schoonmaakroosters maken, archief bijhouden, planbord, postvakjes op orde houden, etc. Er valt altijd nog genoeg te leren.

Werktijden receptie:

Maandag t/m vrijdag: 9.00u – 13.00u en 12.30u – 16.30u

Werktijden administratie: In overleg

Vacature: Coördinator Receptie